lauantai 23. joulukuuta 2017

Luukku 23 Joulukuva kisailua


Ihanaa, huomenna on vuoden parhain päivä, jouluaatto! Tätä on taas odotettu kokonainen vuosi. Tämän päivän luukussa olisi teille nyt hieman jouluisia kuvia otuksista, ne heittäytyivät kilpasille siitä, kenen jouluposeeraukset onnistuivat parhaiten...

1. "Mä kun poseeraan näin nätisti, niin meidän kuva on ehdottomasti paras!"-Pipsa

2. "Tai entäs jos te olisitte Pipan kans tossa eessä ja mä täällä paketissa..."-Misse

3. "Näin se pitää olla kaverit, olkaa te siellä takana, niin meikä hoitaa. Tämä on paras!"

4. "Kuka ei tykkäisi joulukuvasta, jossa suloinen pupu nuuhkii lahjapakettia?"-Stitch

5. "Tai tällaisesta, missä me kökötetään paketin vieressä, tuu nyt pois sieltä havun alta!"-Lilo

6. "Koootkoot... Meidän poseerauskuva on paras, kanoille voitto! Kansi päälle ja kuusen alle, kukakohan yllättyisi?"-Alma

7. "Mitäs jos paketin vieressä olisikin mun hieno pyrstö? Omaperäisyys on valttia näissä kilpailuissa, muistakaahan se!"-Elmeri

8. "Ai että ei kukaan tykkää mun pyrstön kuvista, no entäs tää sit, oisko tää voittaja ainesta?"-Elmeri

9. "Minäkin nyt osallistun tähän kinasteluun mun parhaimmalla jouluposella!"-Sasu

10. "Noniin noniin, voitte lopettaa samantien, meidän kuvat on aina söpöimpiä, kaikki nimittäin tykkää pörröisitä tonttuponeista!"-Sonttu

11. "Niimpä, me voitetaan tää Sonttu!"-Eemeli

12. "Vähän tällaista söpöilyä vielä, niin voitto on käytännössä jo meidän takataskussa..."-Sonttu
 

13. "Me ollaan Lillin kanssa mestareita joulukuvien kanssa. Ojentakaa pokaali vaan suoraan tänne!"-Vili

14. "Veli puhuu asiaa, oottakaas vaan, kun asetun poseerausasentoon ton paketin viereen..."-Lilli

15. "Kuulen jo aploodit ja näen jo silmissäni hohtavan pokaalin, jossa lukee: "Paras joulukuva 2017", mahtavaa..."-Lilli
Niin... Mikäs kuva olisi näistä se paras?
Huomenna vielä luvassa mun lempparini tämän vuoden kuvauksista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän edes lyhyen kommentin? Se on minulle valtava kiitos jokaisen postauksen kirjoittamisesta! :)